Dé Gewichtscoach van Utrecht

13-wekenprogramma

Tijdens het 13-wekenprogramma worden stap voor stap je eet- en leefgewoontes aangepast, zodat er een gezonde leefstijl ontstaat die bij jou past. Op deze manier zal jij niet alleen een gezond gewicht bereiken, maar daarna ook kunnen vasthouden! 13-wekenprogramma Utrecht
Kennismaking13-wekenprogramma Utrecht
Iedereen begint met een gratis en geheel vrijblijvend kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek van circa 30 minuten krijg je extra uitleg over het 13-wekenprogramma en bespreken we jouw motivatie en verwachtingen. Als er een wederzijdse klik is, gaan we van start.
 
Voedingsdagboek13-wekenprogramma Utrecht
Je begint het 13-wekenprogramma met het bijhouden van een voedingsdagboek. Dit doe je voor minimaal vier dagen. Hiermee krijgen we inzicht in jouw huidige eetpatroon en leefstijl. Het ingevulde voedingsdagboek neem je mee naar de intake.
 
Intake13-wekenprogramma Utrecht
Tijdens de intake kijken we samen uitvoerig naar je voedingsdagboek. We bespreken welke aandachtspunten er zijn en hoe je deze kan aanpakken. Jouw startpunt wordt vastgelegd met een uitgebreide weging en meting.
 
Persoonlijk gewichtsplan13-wekenprogramma Utrecht
Aan de hand van je meetgegevens stellen we vervolgens jouw persoonlijk gewichtsplan op. Met haalbare (sub)doelen heb je een duidelijk plan waar je vol energie mee van start kan.
 
Werkboek13-wekenprogramma Utrecht
Je krijgt tijdens de intake ook een eigen werkboek. Hier ga je thuis actief mee aan de slag. Elke week een nieuw hoofdstuk met een ander onderwerp op het gebied van voeding, beweging en leefstijl. Door middel van oefeningen en opdrachten ontdek je hoe je zelf jouw levensstijl en mindset positief kan veranderen.
 
Consulten13-wekenprogramma Utrecht
Elke twee weken heb je vervolgens een consult. We bespreken dan hoe het gaat en we kijken welke aanpassingen er nodig en mogelijk zijn. Bij ieder consult wordt je ook gewogen en nemen we kort de opdrachten van het werkboek door.
 
Coaching13-wekenprogramma Utrecht
Wanneer je ervaart dat persoonlijke knelpunten je in de weg staan om je doelen te bereiken, dan is het verstandig daar eerst aandacht aan te geven. We bespreken dan wat de juiste aanpak is om de weg vrij te maken, zodat je daarna weer vooruit kunt.
 
Op gewicht13-wekenprogramma Utrecht
Na het doorlopen van het 13-wekenprogramma heb je alle tools in handen om jouw ideale gewicht te bereiken en te behouden. Maar misschien wil je toch graag ‘die stok achter de deur’ houden of zijn nog niet alle knelpunten opgelost. Ook na het 13-wekenprogramma kan SlimGewicht jou blijven begeleiden. Je kunt kiezen voor een aanvullend pakket of losse consulten. Samen kijken we wat het beste op dat moment past.
 
Onderhoud13-wekenprogramma Utrecht
Ook als je zelf verder gaat met jouw nieuwe gezonde leefstijl is het aan te raden om naar bijvoorbeeld drie maanden of een half jaar nog eens langs te komen voor een onderhouds-consult. Even de theorie opfrissen en een uitgebreide weging. Je kan dan weer met de juiste focus vooruit!
 
Evaluatie13-wekenprogramma Utrecht
SlimGewicht hoort graag hoe jij de begeleiding en coaching tijdens het 13-wekenprogramma hebt ervaren. Bij het laatste consult krijg je daarvoor een evaluatiefomulier om in te vullen.
13-wekenprogramma Utrecht
Wil je gelijk beginnen met het 13-wekenprogramma, maak dan de afspraak voor het gratis kennismakingsgesprek!
 
13-wekenprogramma Utrecht
 

Afvallen · Voeding · Beweging · Leefstijl

Maak een gratis afspraak! »

Voedingsdagboek

Start jij met het 13-wekenprogramma? Slim bezig! Het voedingsdagboek kun je zelf op www.13-wekenprogramma.nl downloaden, via de menubalk op de pagina voedingsdagboek.

Het 13-wekenprogramma werkboek

Een werkboek vol met interessante informatie en tips, lekkere gezonde recepten en leuke oefeningen en opdrachten voor een gezonde leefstijl.


Elke week komt er een nieuw onderwerp aanbod en werk je stapsgewijs toe naar een gezonde(re) leefstijl.
Week 1 - Aan de slag
Week 2 - Slim plannen
Week 3 - Bewuster eten
Week 4 - Gezonder eten
Week 5 - Gewoontes veranderen
Week 6 - Keep on going!
Week 7 - Kom in beweging
Week 8 - Letten op vetten
Week 9 - Weg met de stress
Week 10 - Suiker op het etiket
Week 11 - Weet wat je eet!
Week 12 - Genieten op vakantie
Week 13 - Jouw gezonde leefstijl

Als je het hele werkboek hebt doorlopen, heb je een persoonlijk naslagwerk en een goede basis voor een blijvend gezond gewicht de rest van je leven.

Wil je op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes, lekkere gezonde recepten en meedoen aan leuke winacties? Volg mij dan op Facebook en Instagram!

★★  SlimGewicht © 2017 · tel: 06 - 11 58 66 58 · IBAN NL05 INGB 0657 3396 36 · KvK 51969173 · BTW NL169814397.B01 · BGN lid.nr. 1150 · AGB-code 90057933  ★★